trakt
Show & Movies
Shows & Movies
Shows
Movies
Episodes
People
Lists
Users
Trakt ID
IMDB ID
TMDB ID
TVDB ID
Join Trakt
Sign In
Shows
Movies
Calendar
Discover
Apps
VIP
Forums
TV
Movies
Calendar
Discover
Apps
VIP
Forums
durban555
0
followers
Omicron Persei 8
Profile
History
Progress
Collection
Ratings
Lists
Comments
Notes
Friends
Year in Review
All Time Stats
Movies
All Types
Movies
Shows
Seasons
Episodes
Mystery
All Genres
Action
Adventure
Animation
Anime
Comedy
Crime
Documentary
Donghua
Drama
Family
Fantasy
History
Holiday
Horror
Music
Musical
Mystery
None
Romance
Science Fiction
Short
Sporting Event
Superhero
Suspense
Thriller
War
Western
35
movies
Mystery
All Genres
Action
Adventure
Animation
Anime
Comedy
Crime
Documentary
Donghua
Drama
Family
Fantasy
History
Holiday
Horror
Music
Musical
Mystery
None
Romance
Science Fiction
Short
Sporting Event
Superhero
Suspense
Thriller
War
Western
All Ratings
All Ratings
10 - Totally Ninja!
9 - Superb
8 - Great
7 - Good
6 - Fair
5 - Meh
4 - Poor
3 - Bad
2 - Terrible
1 - Weak Sauce :(
Runtime
Rated Date
Rating
Title
Release Date
Runtime
Popularity
Percentage
Votes
Show All
FADE
Watched
Not Watched
Collected
Not Collected
Listed
Not Listed
Rated
Not Rated
77%
The Hateful Eight
168 minutes
7
— Good
72%
Bad Times at the El Royale
141 minutes
9
— Superb
70%
Red Sparrow
140 minutes
8
— Great
68%
Tomorrowland
130 minutes
7
— Good
80%
The Bourne Identity
119 minutes
10
— Totally Ninja!
69%
Self/less
117 minutes
6
— Fair
57%
Velvet Buzzsaw
113 minutes
8
— Great
65%
Scream 4
111 minutes
1
— Weak Sauce :(
71%
Marrowbone
111 minutes
9
— Superb
67%
Secret in Their Eyes
111 minutes
5
— Meh
69%
The Gift
108 minutes
7
— Good
77%
Wind River
107 minutes
5
— Meh
64%
Misconduct
106 minutes
8
— Great
70%
Summer of 84
105 minutes
7
— Good
63%
Elizabeth Harvest
105 minutes
8
— Great
70%
The Commuter
104 minutes
7
— Good
77%
Searching
102 minutes
7
— Good
62%
Serenity
102 minutes
5
— Meh
61%
Synchronicity
101 minutes
4
— Poor
67%
It Follows
101 minutes
8
— Great
67%
In Darkness
100 minutes
7
— Good
72%
Game Night
100 minutes
8
— Great
68%
Angel of Mine
98 minutes
5
— Meh
65%
Greta
98 minutes
5
— Meh
69%
Happy Death Day
97 minutes
7
— Good
57%
Narcopolis
96 minutes
7
— Good
63%
Survivor
96 minutes
4
— Poor
61%
Sea Fever
95 minutes
4
— Poor
64%
The Visit
94 minutes
7
— Good
53%
2036 Origin Unknown
94 minutes
4
— Poor
68%
Ghostland
91 minutes
7
— Good
69%
Black Mirror: Bandersnatch
90 minutes
5
— Meh
58%
The Wannabe
90 minutes
7
— Good
64%
Backtrack
90 minutes
6
— Fair
73%
Derren Brown: Sacrifice
49 minutes
10
— Totally Ninja!
Find a
TV show
or
movie
Loading...
Albania
Algeria
Andorra
Angola
Antigua and Barbuda
Argentina
Australia
Austria
Azerbaijan
Bahamas
Bahrain
Barbados
Belarus
Belgium
Belize
Bermuda
Bolivia
Bosnia and Herzegovina
Brazil
Bulgaria
Burkina Faso
Cabo Verde
Cameroon
Canada
Chad
Chile
Colombia
Congo (DRC)
Costa Rica
Croatia
Cuba
Cyprus
Czech Republic
Denmark
Dominican Republic
Ecuador
Egypt
El Salvador
Equatorial Guinea
Estonia
Fiji
Finland
France
French Guiana
French Polynesia
Germany
Ghana
Gibraltar
Greece
Guatemala
Guernsey
Guyana
Honduras
Hong Kong
Hungary
Iceland
India
Indonesia
Iraq
Ireland
Israel
Italy
Ivory Coast
Jamaica
Japan
Jordan
Kenya
Kosovo
Kuwait
Latvia
Lebanon
Libya
Liechtenstein
Lithuania
Luxembourg
Macedonia
Madagascar
Malawi
Malaysia
Mali
Malta
Mauritius
Mexico
Moldova
Monaco
Montenegro
Morocco
Mozambique
Netherlands
New Zealand
Nicaragua
Niger
Nigeria
Norway
Oman
Pakistan
Palestine
Panama
Papua New Guinea
Paraguay
Peru
Philippines
Poland
Portugal
Qatar
Romania
Russia
Saint Lucia
San Marino
Saudi Arabia
Senegal
Serbia
Seychelles
Singapore
Slovakia
Slovenia
South Africa
South Korea
Spain
Sweden
Switzerland
Taiwan
Tanzania
Thailand
Trinidad and Tobago
Tunisia
Turkey
Turks and Caicos Islands
Uganda
Ukraine
United Arab Emirates
United Kingdom
United States
Uruguay
Vatican City
Venezuela
Yemen
Zambia
Zimbabwe
Powered by
JustWatch
Lookup